En dag av shopping och bus

Idag har jag fått lön från när jag har varit och vikarierat på dagiset Blåbäret, ska dit igen på torsdag, riktigt kul och omväxlande.
 
Lön betydde att det var dags att köpa de sista presenterna åt W. Bara hårda paket får han av oss i födelsedagspresent. Fast jag har hittat massor med söta kläder på Kappahl jag skulle vilja köpa åt honom, t.ex. en såndär kofta med lappar på armbågarna, men det får vänta.
 
Jag köpte även en ny elvisp, eftersom den gamla skiten gick sönder när jag vispade chokladfrosting till min födelsedagstårta. Och sen hittade jag ett set med fem tyllar och en spritspåse i silikon jag inte kunde låta bli att köpa, eftersom att jag ska baka cupcakes imorgon. 
 
Och inte nog med det så kom vårat paket från adlibris idag så nu har jag lite kvällsläsning.
 
När vi kom hem från stan så blev det lite bus och lite kikande på One tree Hill (måste ju lära Wincent i tid om världens bästa tvserie) och päron ätande, japp W älskar päron!
 
 
 
 
 
 
2013-04-15 @ 19:44:10
Permalink Vardagligt Avtryck (0)


Lämna ditt avtryck här:

Vad heter du?
Brukar du kommentera ofta?

Mejl: (publiceras ej)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?