Här är han!

Här är han, Wincent som han ska heta.

Det var ett namn som var ganska fast beslutet från allra första början. Inga andra bra pojknamn kom vi på. Och jag ville ha W barn, haha.

Det nya beräknade födelsedatumet är 18 april 2012. Sitter här och funderar på hur barnrummet ska se ut. Jag tror jag vill ha ganska mycket i trä. Spjälsängen och skötbordet blir i ikeas Leksvik som det ser ut nu iaf. Och sedan typ en eller två färger utöver det. 

Har hittat en barnvagn på blocket som jag vill ha, eftersom jag är fast i att jag vill ha en emmaljunga så har jag hittat två stycken röd/svarta begagnade barnvagnar för ungefär 300 euro.

Ska just börja fixa mig inför kick-offen med jobbet idag. En vecka till sen börjar man jobba igen, ÄNTLIGEN!

Här är iaf Wincent



Puss och kram
2011-11-11 @ 12:01:59
Permalink Graviditet Avtryck (0)


Lämna ditt avtryck här:

Vad heter du?
Brukar du kommentera ofta?

Mejl: (publiceras ej)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?