Super Jenni

Då har man bakat, varit på promenad med Nelson, lagat lasagne, plockat undan i hallen och dammsugit och torkat golven i hallen och köket.
Har även hunnit smaka lite på lasagnen, den blev riktigt god.
Och till råga på allt de här så tror jag att jag håller på att bli sjuk.. Har jävligt ont i halsen nu.
Så dags att vila nu innan det är worktime.
Dagens frukost/lunch
Och här är en bildbomb från mitt lasagnekockande
Riven morot och hackad lök.
Fräser lök och morot och bryner köttfärsen.
Riven ost till ostsåsen. Dock rev jag bara väldigt lite eftersom jag egentligen inte tycker om ost.
Den färdiga köttfärssåsen står och puttrar.
Och det färdiga resultatet.
Puss o. kram
2011-09-16 @ 15:10:52
Permalink Jenni kockar Avtryck (0)


Lämna ditt avtryck här:

Vad heter du?
Brukar du kommentera ofta?

Mejl: (publiceras ej)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?