Förberedelser

Nu har jag förberett för Wincents hemkomst. BB-väskan är nästan klart packad, bara dom där sista minuten grejerna kvar. Jag har bäddat vagnen och packat skötväskan. Och nu känns det som allt är klart för honom att komma hem hit.


image description

Tidigare idag var jag på stan med älsklingen och kikade runt lite. Sedan träffade vi Jennie, Niklas, Max och lilla Malva. Tog en fika med dom när Linus hade åkt för att fixa på Fiestan.

Efter att ha varit på stan så gick jag till mamma där vi har käkat middag. Och nu sitter jag här och har just bäddat rent i vår säng och nu ska jag mysa ner mig i soffan med Linus älskling och honungsmelon. Hade ju sån otur att jag har haft craving efter gurka och skulle åka till S-market och köpa det, och så är dom slut! Så då fick det bli melon istället.
2012-04-07 @ 20:14:19
Permalink Graviditet Avtryck (0)


Lämna ditt avtryck här:

Vad heter du?
Brukar du kommentera ofta?

Mejl: (publiceras ej)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?