Grillväder

Idag blev det lite småplockande här hemma innan vi gick ut på en fotopromenad. Jag drack te medan Linus fotade.

Senare på eftermiddagen åkte vi till stugan och grillade korv med bröd när det ändå har varit så underbart väder.
Nu är Linus ute igen och fotar och jag ska kika lite på NCIS innan det är dags för sängen.

Imorgon blir det ett besök på BB inför kejsarsnittet när dom ska förbereda mig. Sen ska jag antagligen även sova där imorgon så sista natten här hemma nu på ett tag. Det börjar bli pirrigt nu, i övermorgon får vi äntligen träffa honom!

Här är lite bilder från dagen:






2012-04-15 @ 19:29:57
Permalink Vardagligt Avtryck (1)

Vad heter du? Isacs Mamma

Du?

Har du Iphone eller har du Android?

Kika gärna in här och ge din Åsikt:)



http://isacsmamma.blogg.se/2012/april/android-och-bloggse.html



och så klart önskar jag dig en fin dag!

2012-04-16, 17:31:04 - URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vad heter du?
Brukar du kommentera ofta?

Mejl: (publiceras ej)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?