Tisdag

Nu känner jag hur halsbrännan kommer krypande... Monica sa idag att det är inte så konstigt eftersom han ligger med huvudet precis vid mina revben.

Med största trolighet kommer han alltså inte vända på sig, men man vet ju aldrig om han gör det. Men nu förbereder vi oss för att det blir kejsarsnitt.

Imorgon ska jag köpa amningsbharna som jag lagt undan på kappahl. På torsdag ska jag och Linus köpa de sista grejerna som behövs, bl.a blöjhink, badbalja, blöjor och lite annat smått. Blir inget Norrtälje på lördag eftersom vi blev rekommenderade att stanna hemma just in case.

Var även och lunchade och fikade med Johanna som jag jobbade med tidigare på Havtorn. Riktigt trevligt var det.

2012-04-03 @ 19:57:40
Permalink Graviditet Avtryck (0)


Lämna ditt avtryck här:

Vad heter du?
Brukar du kommentera ofta?

Mejl: (publiceras ej)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?