Att byta liv.

Nu är det snart ett år sen som jag bytte liv. Ja i augsti är det ett år sen jag fick reda på att jag var gravid.

Och jag har nog aldrig mått så bra som jag gör nu. Att byta festandet, huvudvärken och ångesten mot något så fullkomligt underbart, min familj. Att vakna på helgerna utan huvudvärk och ångest över vad som hände kvällen innan, fy så skönt.
 
Jag har valt att bli mamma och därför väljer jag nu att byta bort mitt gamla liv eftersom att jag inte saknar det. Att spendera helgerna med att mysa med mina underbara pojkar istället för att må crap och skämma ut mig.
 
Jag älskar mitt liv just nu, det var bara det jag ville förmedla.
2012-07-01 @ 18:27:26
Permalink Vardagligt Avtryck (1)

Vad heter du? bysaandra hobbyfotograf

hoppas du får en bra dag! :)

2012-07-02, 11:22:24 - URL: http://bysaandra.webblogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vad heter du?
Brukar du kommentera ofta?

Mejl: (publiceras ej)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?