Mödrarådgivningen

Kom just ut ur duschen, gud så skönt det var med en avslappnande dusch. Och nästa helg får jag bada i jaccuzzi i en svit på Havsvidden med min älskling när vi firar vår 1 års dag.

Var på mödrarådgivningen idag, vet inte om det som kom fram var negativt eller positivt. Hade gått upp 3,7 kg på 2 veckor. Magen hade dock bara växt 1 cm, så den avvek lite från sin kurva. 
Och vi kunde inte riktigt komma fram till varifrån min viktökning kommit då jag i princip äter lika mycket som jag alltid gjort. Och det enda jag vräker i mig mycket av är frukt.

Ska dit igen nästa vecka i alla fall och kika hur allt ser ut inför Ultraljudet jag har den 26 mars.

Hoppas allt är bra med lillkillen där inne bara. Och sen hoppas jag att jag får sova bättre i natt än vad jag gjorde senaste natten. Hade en fruktansvärd halsbränna så hade svårt att somna.
2012-03-13 @ 18:47:08
Permalink Graviditet Avtryck (0)


Lämna ditt avtryck här:

Vad heter du?
Brukar du kommentera ofta?

Mejl: (publiceras ej)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?