Bildbomb

Jaha nu har jag inte skrivit på ett tag igen. Men här är lite av vad jag gjort:
-Bakat (kardemummaskorpor och blåbärsmuffins)
-Varit på after work med Linus arbetskompisar (som slutade på Arken)
-Varit ute på promenader med Wincent
-Fikat med Cessi och lilla Jennifer
Ja krogen var ju inte särskilt speciellt. Inget jag behöver göra om på ett tag iaf kan jag ju säga. Idag lagade jag plättar/pannkakor till lunch åt Linus och mig. Riktigt gott. Och nu har vi plockat ihop grejer på lekmer som vi ska köpa åt W i julklapp, mest grejer att äta med/på blev det.
 
Och igår hittade jag en artikel på DN om att man kan få bli provgute (prov gotlänning), man får hjälp med att hitta jobb, bostad och sen får man en värdfamilj som typ visar en runt och presenterar en för andra i samhället. Det lät jätteintressant, för jag vill ju bo någonstans med min familj som är nästan som Åland, men inte är Åland och gärna i Sverige. Dock först när sossarna tar över igen från moderaterna. Pluss att jag hittade drömlägenheten där. 79 kvms 4a, med öppen planlösning, loft och havsutsikt. Pris: 1 800 000 kr. HÄR BETALAR MEN ÖVER 200 000 € FÖR EN SKETEN LÄGENHET UTAN HAVSUTSIKT.
 
Nåja, nu ska jag klä på mig och förbereda Wincent för en promenad i det underbara vädret.
 
Promenaddags.
 
Någon som var lite trött en kväll.
 
Pajmiddag.
 
Männen i mitt liv.
 
Blåbärsmuffins med crumble.
2012-11-15 @ 11:56:35
Permalink Vardagligt Avtryck (0)


Lämna ditt avtryck här:

Vad heter du?
Brukar du kommentera ofta?

Mejl: (publiceras ej)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?